Friday, February 8, 2013

Tudung Fareeda-Lurvely Hijab

Assalamualaikum


Semalam member aku text tanya aku ada dekat rumah ke tidak sebab nak hantar tudung 
 ohh yerk tudung baru dah sampai katanya
 sambil2 itu aku tengah feeling2 layan Setia Hujung Nyawa . 


Sekali dia sampai 




siap pack dalam bekas ini memang cute miut aje
kualiti terjamin.sebab tudung ini jenis berAWNINGkan 


Memang rambang biji mata nak pilih yang mana kalau boleh semua aku nak 
Akhirnya aku rembang 2 pasang sebelum ini aku dah rembang 2pasang kesemuanya 4pasang



pokodot itu peten baru 
purple pink itu aku nak pakai time sepupu aku tunang nanti bulan march ini memandang tema dia pink purple seharusnya ikut temalah baru awesome



Alhamdulilah  tudung ini sangat2 selesa bila pakai,senang bentuk ikut muka korang yang kiut miut itu,3layers ada plain & corak.Harga pun berpatutan 
Selain tudung,produk muka,lotion fellina pun dia jual



Macamana nak dapatkan meh click LURVELY HIJAB -FACEBOOK


ini antara koleksi tudung yang aku beli daripada member aku ini  click sini
sila abaikan muka aku itu hahahaa





note: thankz Q wanie nanti ada peten baru lagi hantar dekat rumah yerk... nasib rumah member aku ini dekat dengan rumah aku..


5 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..