Monday, August 27, 2012

Coretan : Bab 1 Raya -Kejadian yang tak mungkin dilupakan

Assalamualaikumm

Selamat Bekerja.
Entah arinie semangat poi kerja berkobar2 lak...alhamdulilah kalo tiap2 hari mcm ini kan
Hari jumaat nie cuti lagi kan....merdeka merdeka

Sebelum melarut2 bab lain nk cite bab raya ini
jumaat 17/08 tue aku mmg dh start cuti jadi operasi mengemas umah bermula
sambung smpai sbtu 18/08 kira mlm raya ...tido pun dlm kol 2 ke 3 pagi nasib malam raya kan


Tapi
Pagi raya time aku nk gosok baju
huwaaaa sayu hati aku ....sebab kain baju kebaya aku terbakar..huwaaaaaaaaa
menjerit2....sobs2 siap nangis lagi mana tknya baru nk pakai
nasib tk byk tau boleh cover2 lagi....aku mmg sayang baju ini sbb mama aku belikan n siap tempah lagi
ini lain cth kain kebaya yg tbkr tue....pokodot 
tapi ini bukan gmbarnya


Hati aku berkecai pagi tu...nak pakai baju lain dh paking dlm beg malas nk ambikkk
nak tak nak aku pakai jugakkkkk ...still boleh cover ok
kelakar pon ade sdih pon ade...kenangan tk boleh dilupakan
lepas itu terus aku tk gosok


Hilang jap mood pagi tue....


Nk duduk punyalah aku cover2 okay...
tapi aku cover bhgn terbakar tue dngn kain lain..kreatif tak aku hahaha


moral and story..time nk gosok baju ke tudung ke jgn over komfedem okay ..slow2

note :_ see next entry okay..:D

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..