Friday, January 27, 2012

Apabila terlalu excited..Hati berdebar

Assalamulaikum


Mowinggggggggggggg......yeahhhhhhhhhhhhh sok cuti syoknyeeee...tak sabar nye tunggu esok...Coz my cousins tunang,dia yang nak tunang aku pulak yg excited terlebih ini..nak ambil berkat katakan mahu tahu lepas nie turn aku pulak amin2.




Excited aku tk henti utk esok je,ahad my schoolmate @my bff pulak tunang ...Cik  Huda namanya..Wey aku tk sbr nk tengok ko...(mcm dia bc pulak apa yg aku tulis ini ehhhh) Aku mmg suka tengok org2 tunang,nikah & sanding2 ini...
Mama aku kata nnt lepas ini berjangkitlah lepas sorang sorang pulak....betolkan.....amin2


Cincin.............like2 byk2 barang kemas aku mmg gilerkan cincin



Hope segalanya berjalan dengan lancar esok & lusa .........Tahniah wt my cousins (k.ngah ) & my frenz (cik huda)..sayang korang muahhhhhhhhhhhhhhh..♥♥♥♥♥



note : Ukirkan senyumanmu,tenangkan jiwamu & berdoalah pada NYA...amin

1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..