Thursday, January 5, 2012

Boleh Pulak Tak Perasan

Assalamulaikum







Yeahhhhhhhhhh line internet laju ...bolehlah update blog laju2 ehh ..Tak adelah tersangkut2 ..
Malu sesangat ini mana tak nya,aku ingatkan segala kabel hilang waktu kejadian dekat   Entry Ini Aku pun ia2 bwk broadband p opis nnt senang nk on9 dekat lappy....Rupe2nye segala kebel ade ini bwh meja aku boleh pulak aku tk perasan.Selamatlah bos yang tanye tadi kalau tak aku mmg tk perasaan...

Malu sebab benda yg depan mata pun aku tk boleh perasaan kan..hahahaha.Bukan apa aku masih tak boleh nak lupakan segala kejadian itu,terkejut,takut still rasa smpai sekarang .Nasib bos phm...




note : Fening...nak kene rekod balik semua dokumen.....




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..