Tuesday, March 1, 2011

Package Lengkap(1 set)

Package Lengkap(1 set)
Cukup lengkap semua nya,tiada di pasaran hanya di miliki setiap insan..
Apa nya package lengkap tersebut...???agak2 korang apa agaknya kan....
Package lengkap yg aku maksud kan adalah
DEMAM + SELSEMA+BATUK +SAKIT TEKAK 


 
Package yg amat lengkap yg aku alami sekarang..Haritu selsema kan nie die bawa adek beradek yg lain pulak untuk join sama2..heheheee
Memang tidak larat rasa nya tapi apakah daya aku kene kuat jugak melawan skit nie..Memang tidak dinafikan antibodi aku mmg lemah sgt daripada kecik lagi sebab itu aku senang kene virus mcm nie..hmmmmmmmm
Orang demam Aku demam
Orang BAtuk Aku batuk
Orang Selsema aKU SElsema jugak


Kadang itu,aku nk lari drp orang2 yg kene sume ini..tapi apakah daya kita tidak boleh melwan takdir.
Tambah pulak demam,selsema & batuk mmg ketara sgt di negara kita akibat cuaca yg kurang elok + lak musim2 nya

Bila dah keadaan mcm ni aku nk gaul ngan orang keliling aku pun aku rasa serba salah aku tak nak lah diorg lak kena demam mcm aku ni..Membawa diri seketika uwaaaaaaaaaaa...sepi :( apa boleh buat 


Nak p klinik pun rasa malas je tapi package aku ini kene p chcek gak baru dia baik taw (^_^)






Note:-
Korang yang kene mcm aku gak better p check k...JaNgan lUpa makan ubat!jAngan deGiL

 




 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..