Thursday, March 10, 2011

mEnjamU sELERO Lagi

Entry 8 Mac 2011

Sory guys entry yg aku tulis nie bekernaan pd 8 mac 2011 baru aku wt entry nye hari nie hahaahah..aku nie jarang update Blog tapi aku sentiasa ikut p'kembangan teman2 blog aku..suke bc entry dioRg mmg GEMPAK + BEST =LENGKAP..caye lah korang semoga korang semua berjaya dalam p'nulisan blog korang

Ini aku nk cite pasal aku kt opis time 8 mac tu..boring yelah ngan tugas keje yg tak de alamaknya aku mmg bosan + lak perut aku yg wt hal sbb KELAPARAN hahahahhaa...aku tgk jam time tu dalam kol 11.45 aku mmg lapo tahap maksimum time tu jd aku call MCD hahahhahaa..Jap2 aku chcek  menu lu nk makan apa..Set dapt dah.... Oder time

aku Order lah + lak 1 st time aku oder aiskrim..Mana tak nya sblm nie aku order DEpa KAta tk leh..cissss terBantut selera makan ku..hari nie aku order(8 mac) ok lak diorg offer aku rse Manggo mc Flurry gtu..perr lagi aku gembat lah order hahahah....(jakun jap time nie hahaha)

aku dgr kt tangga mcm bunyi kasut org..Perghhh aku pekak bab bunyi2 nie..
Tgk de Dah Mcd sampai ..pergh lega rsenya nyam2...

Dak mCD tu leh senyum2 ngan aku lak..cisss nk nGorat eak deq....
Mesra Alam KATAKAn




 Manggo McFlurry


--------------------------------
-----------------------
-----------
-------



set mcChiken


Tu die yg aku oDer..Perghhh menyelerakan bagi perot ku..apa lagi aku gap aiskrim lu...perghh memg seDap lah

aKU g thu member ym aku..kah2 jeles diorg dgr aku mkan mcd...aku telah wt selera mereka lapo gak hahaa jahatkan aku ini..Menyakat tu mmg keje aku ^_^


Tapi sebelom itu aku buka bungkusan ini aku dpt yg nie lak:-







Agak mengejutkan gak Bukan 1 aku dpt tapi 6 katalog Mcd nie..cisss macam perli aku lak sbb selalu order mcchiken jew nie suruh aku oder lain lak pulak tu..hahahhaa aku ikut selera aku k..APa2 pun terima kasih aku ucapkan pada diorg sbb bagi katalog nie..leh order mcm2 t....
Tapi bila fkir balik mmg kelakar lah weyyyyy...aku dh lah sorang kt opis...nie t aku edar risalh nie eakkk kt kwn opis yg lain ...


Tak pe lah yg pentg perut aku dh diisi dengan MeNu yg aku order tu...Memang kenyang tahap maksimum lah...erkkkkk alhamdulilah kenyng sudah...

Bila dah kenyang mata mula nk zzzzzz...hehehe lumrah katakan..

oK lah sampai sini jew azie Coleteh...kalau korang perasan sblm nie pasal karipap kan nie mcd lak hahaha..
azie mmg suka makan....

Byeee Guys...

cIT..hari JUmaat sOK 11 Mac aku nk oRder mcd lagi...Nak belanja akak sorang nie aiskrim lah dah janji ngan die....Selamat menjamu selera..^_^ Senyum2 selalu...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..