Friday, February 11, 2011

kEayuan senYuman Daripadamu

edit by:shafazie,blogspot.com

nie lah novel terbaru ku hahahaaa...okay tak?jom cari dekat pasaran mmg terhangat hahahahaa
berangan eak aku ini..tulis novel lah konon nya hahahahha
(Tipu jew tu)

aku tak prO mcm penulis lain mereka lagi bagus
aku setakat tulis untuk diri sndri boleh lah aloo mcm diari tu tapi transfer pada cerpen gitu hahahhahaa
aku nk menulis ikut mood...tapi Teringin gak jadi penulis mana tahu kan..hahhahaa

 ♥♥nie pic asalnya tpi di editkan jd gitulah♥♥
sebenarnya org2 yg dalam pic tu member & sepupu ku time Kami jadi PROMOTER kat pesta buku antrabangsa kt PWTc tu tahun 2008
kedai apa eak..???agak2 nya??
CESB
(creative enterprise sdn.bhd)
pnh dgr kan...???pnh baca Buku Ujang?novel2 drp ahadiat akasha(Lagenda budak setan)tu..
tu antra penulis yg wt penulisan mrk lah hehee
byk lagi tapi lupa mahhh hahahhaaa

keje aku promosi buku2 yg di jualkan aku jaga bhgian NOVEL punya..mmg best smbil2 tu leh bc mcm2 novel yang lama & baru tambh lak leh jumpe penulis novel bekernan..sYokk abis tapi aku kene tahu sume novel2 tu mne tk nye t pengunjung dtg diorg akan tanye novel nie kisah apa..tak ke nhas jd nya..
siapa yg pernah p time tu msti pnh nampak aku time tu..time tu aku simple jew..muka penat hahahahahaa
skrg lawa kew??hahahah no komen...tak lah aku ttp aku yg biasa(cis puji diri sndri tak malu..ttp muka ngan tuala)hahahahhaaa


Okaylah smpai sini je coLetehku panjang lebar kang jemu Lak hahahahaa..bye jumpe dilain Topik

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..