Tuesday, April 2, 2013

Thank Q Nilai 3






April come march good byeeeee...
Sabtu lepas aku gan family window shooping at nilai 3
bertolak pagi tapi highway seremban jem teruk sakit punggung duduk lama2 dalam kereta
sampai je nilai 3 aku terus terjah dekat kedai THANK Q




Boleh tahan jugaklah ramai...
Masuk2 je tak tahu arah mana nak tuju (rambang mata ooo)
Tujuan utama nak survey door gift alih2 lain pulak..
Adatlah katakan lain di cari lain di jumpa


Cari punya cari macam tak banyak je ,
Aku nak cari bunga carnation /daisy
Bila ada warna pulak terhad hampaaaa...
Mama aku dah pening ,cian mama sabar jelah dapat anak macam aku ini hahaha
Alih2 aku gembatlah berberapa kuntum tapi yang aku nak memang tak ada

Pusing2 lagi dalam TQ..aku gembat polistren board (hantaran)
Macam2 bentuk ada ..


Harga okay murah,yang warna warni itu pembalut utk polisterin dengan renda2 nak matchkan punyalah susah,
bila aku dah bekenan yang ini mama aku pulak tak bekenan
tak pe2 aku tak kisah sangat sebab mama aku tahu yang mana lebih sesuai.

Kalau nak beli barang hantaran aku refer dekat kedai Thank Q
Harga memang berpatutan,
Pembelian dalam seratus keatas dapat cabutan bertuah .\
Mana tahukan kalau rezeki
time aku pergi ini memang ada sale

Tang bunga memang tak habis lagi ,
aishhh aku memang tak puas kalau tak jumpa yang bekenan ini pusing2 dekat VR Star boleh tahan harga hmm tak jadi ambik sebab mahal bebenor

Pusing2 lagi ,akhirnya aku singgah dekat 1 kedai ini bersebelah dengan ZC
kedai ini bertentang dengan kedai aksesori kereta /kedai makan
memang bunga2 yang ade memang cantek lah ,
tapi nak jumpa bentuk yang aku nak itu susah benor nak dapat 
Akhirnya aku gembat yang ini 



aku memang puas hati ,kan boleh match and match...
warna tema ini untuk tema time nikah nanti.
Nampak macam purple kan tapi bukan purple
Hasilnya kene lah tunggu ehh. 


Untuk door gift aku sempat beli cikit dulu
nak beli sekali gus pokai lak aku
nampaknya akan berulang alik ke nilai 3 nanti
Yang penting duit poket mesti cukup bila poie nilai 3 ini
kalau balik kosong memang tak sah!


note : majlis lambat lagi tapi persiapan dah bermula.....


4 comments:

  1. wah...sakan betul prepared yek.... jgn bazir sudah la dik

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaallah kak.tue yg kita jaga tue takut mambazir pulak :D

      Delete
  2. xpe wat persiapan awal2... nanti xde laa kelam kabut

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..