Wednesday, May 2, 2012

Coretan cuti 4hari berkampung di Johor Bahru

Assalamualaikum


Selamat Hari Pekerja warga Malaysia (1 Mei) semalam..
Kesempatan cuti aku balik kampung mama aku dekat JB..ktorg bertolak pada sabtu (28/4) -4hari aku berkampung dekat JB.semalam nak balik terasa malas sgt.
Kegembiraan dapat jumpa pokcik,mokcik n sepupu papat mengembirakan aku yelah dh berbulan lamanya tak jumpa mereka.

Sabtu malam just duduk rumah je,weekend sunday jejalan g rumah my cousins ada makan2 sambil2 itu sempat jugak shooping utk majlis......malam pulak kitaorang pergi makan dekat restoran remaja dekat bandar baru uda makan2 sate kira sunday makan sedunia buat kitaorang hahaha.

Isnin rutin cmbiasa duduk rumah,just tghari sempat aku melawat makcik  aku dekat larkin.niat dihati nk berjalan ke plaza angsana tapi disebabkan cuaca pns buat aku letih terpaksa melupakan hasrat ke plaza angsana.malam my cousins ajak makan steamboat dekat Dataran Johor ...sodapppppp weyy sory no pic lak sebab terkasima menjamu selera hahaha

soryyyyy
pic pinjam dekat google..


Nampak tak steamboat tue banyak weyy just pilih je yang mana nak...selain itu ada sate,kuey teow,mee rebus dll....duduk2 smbil tgk menara jam..lepas itu my cousins bwak jejalan dekat "Pasar Karat" ini kali ke-2 aku g sini...kali nie banyak sikit aku shooping..beli skirt jeans,teddy.bantal hahahha mcm dekat KL tak dew pulak kan
Rambang mata ...


ESoknya (selasa-1 mei) balik KL,hati rasa sayu je rasa kejap je masa berlalu kalau ada cuti mahu aku ambil seminggu..OTW balik kl sempat jugak aku ngan family singgah Ayer Hitam dekat sini mcm2 barang ada,bunga,pasu,karpet,brg hantaran dll aku servey2 barang hantaran opzzzz terlepas ckp pulak hehe...penuh jugaklah kereta abah aku .lega sbb separuh barang dh beli  kalaulah duit poket nie full mahu aku shooping smpai lebam


Sampai rumah petang,otw balik dekat seremban hujan lebat singgah makan dekar R&R Seremban ..
Kali ini balik johor tak dapat berjalan2 sgt akibat cuaca tak mengizinkan....


Okaylah dah tak larat nk menaip ini sebab mengantok sangat.......letih



note : hari ini half day sbb ada oppment ptg nie...byeeeeee

4 comments:

  1. waaa banyaknyer pilihan.. dah laa feveret akak nie.. ngeeee~

    ReplyDelete
  2. cikmoon: akak...jom p johor :D

    ReplyDelete
  3. amboih. berjalan sakan! heheh

    ReplyDelete
  4. coming soon... dah bertahun xpergi.. penah g sekali je.. tu pon melawat member di bulan puasa.. huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..