Thursday, November 18, 2010

araB Mai & makAN2 I LIKe

raya datang lagi
raya aidiladha

ble raya jew nk bergaya kan..jadi aku pon gaya skit jew lah..dont Over2 OKAy...
aku jenis yg simpLe tapi nak kelainan...aku jenis biase2 jew.....^_^
  arab mai keY iLL
♥♥♥♥name LaLa isaBeLa♥♥♥♥
hahahahahaha



arab kew....????Klon jew...=)
saje jew nk mood arab pagi2 raya haji nie...
nK P ArAB x dpt jadi dpt gaya alaa2 pon jadi lah....

mama kata okay...hahahaha rse nk tergolek2 tergulig2 pulak...nasib dalm kete
hahahahaha
teringt pulak persandinGn Bienda yg pakaibaju arab..warna biru ...cntek sgt....

nie die bienda...nice 4 u...sweet sgt.....


******************

aiyohhhhhh gara2 makan byk smlam smpai lupe dri...ari nie tekak sakit......uwaaaaaaaaaa(sob..sob:(( sob.....)perit nye.....


pulak tembam balik lah aku nie....aku nie masih proses mendietkan dri....(yo2 jew kan)
gara2 makn ketupat+nasi impit+rendang ayam+redang+kuah kacang...nyam2..terliur pulak hahahahahhahahahaahha^_^
aku lupe dri
mana tak nye bukan sllu dpt mkn dap2 cmnie....
(aik bukan ari biase pon dew ke...???))
tak sme....ble raya...jadi selero bertmbh.....

*********************************
hahahahahahhaha
ari nie bawk bekal nsi impit + ayam redang ke opis...boleh melantak nie....

memadangkan kedai byk tutup(mood raya lagi tu)
mama kata bwk lah bekal....
yessssssssssss....mmg bawk pon....^_^
selamat menjamu selero
^_^...^_^


*********************
************



akhir kata dari shafazie.blogspot.com

mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA
AIDILADHA
bt teman2 tak kira dimana berada








 

 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..