Monday, August 2, 2010

diRIKU & KAMo


miss u so much
aKU sgt merindui sesorang yg begitu bermakna dalam idup ku
dia hadir tanpa aku sedari
pertemuan kami sudah ditakdirkan
aku menyayangi dirinya lbh dari diriku ini
Disaat dihilang aku ttp mencari tanpa ada kata'PUTUS ASA"
bagiku sesaat,seminit amat lah penting
tapi dengan panggilan call & msg 
memberi jawapan yg aku cari
aku Lega
coretan demi coretan kami kongsi bersama
walaupon dia pnt dia sangup menceriakan aku
tapi..
betulkan..setiap pertemuan ada perpisahannya
setiap yg dtg akan pergi
setiap hidup tak akan sempurna tanpa
dugaan & cabaran
perit,duka usaha disebut...
aku ttp mencintai dia 
aku ttp menanti dia
aku ttp ada disampingnya
aku ttp perlukan dia disisi ku
"AKU AMAT MERINDUI NYA"
  
nurkiLan:-
lala_beLon  
 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..