Wednesday, July 18, 2012

Al Fatihah


Pagi ini terasa sayu ..sepi
selamat petang aku dikejutkan dengan berita makcik aku dekat singapore meninggal dunia
Ya Allah tempatkan arwah dalam golongan orang beriman
Al Fatihah

I know mama sedih sgt cuma dia kuatkan diri je
aku bila dpt tahu terdiam ..
sebab
sebelum itu mama call bagitahu arwah tenat..time itu airmata aku mengalir
tapi petang tu juga aku terima berita kepergiaan beliau


semoga pakcik & my cousins sabar n kuat hadapi semua ini
Tapi
Aku terkilan sebab tak dapat balik sana.pasport pulak dh lama tamat tmpoh.Ingatkan nak balik johor pagi ni.Now aku tunggu abah aku balik drp outstation hari ini.



Last aku jumpe arwah raya tahun lepas.
Arwah sangat baik..aku benar2 rindukan arwah
Al Fatihah



maaf tak dapat nk teruskan ayat lagi
airmata dh mengalir saat aku update entry nie



note : aku pulak demam tapi gagahkan diri pergi kerja

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..