Thursday, October 14, 2010

KeTika Ini.......

aPa yang kurasa saaT nie.......????
ku PEnat 
ade Kala aku bingung ngan keliling aku nie..aku Mencari jaWapan disetiap tIndak tanduk nie...
disaat Ini aku memERLukan sesorang yang benar2 memahami diri ku..
buKan untuk meminta simpati tapi memberi jawapan yang aku cari..cari..dan mencari lagi...!!
Kepada mu Ya Allah  aku berserah dan memohON AGAR diriku tabah menerima apa Jua yang datang agar aku tak gusar,gelisAH,PuTUS sEMANgat....
Aku tenang kembali...
alHamdulilah syukur pada nya kerana menberi aku jawapaN SERta ketenangan 

mAYBe kerena keletihan yang tidak kuduga buLan nie 
membuat aku letih,tak bermaya,perasan berCAMPUR ADUK(ibarat resepi maskan)hehehehee

smpai aku sering jatUH sakit
aku harap perasaan nie tak berlarutan 
jauhkan aku dari perasaan yang AKU bENCi sgt nie 
tak suke.................tak suke........ perasaan mcm nie...........
jauhhhhhhhhhhh kau dari idup ku.......
aku tak mahu perasaan mcm nie ade dlm hati ku.....
ooooooooooo tidak....................!!!!


tapi perkara yang membuat aku senYum kembali ade lah 
familY aku(mama & abah ku)saYang sgt2 family aku nie..love mama & abah♥♥♥♥
tayunk aku(mr.S) DAn rakan2 ku
mereka Lah yang memberi aku semangat,senyuman....
tapi paling tidak ku lupa ade lah yang maha kuasa
die lah yang lebih tahu apa yg aku rase......pada nye jugak aku MEMOHON PENTUNJUK
ALHamdulilah....
Ya Allah kau kuatkan hati hamba mu ini...amin...



Terima kasih ku ucapakn pada kawan ku
cik pNiey pixie
cik iera kamen
CIK mawar berduri(emy rosie)
cik dila
cik ema
ebu
edA
fuzah
bed
tidak lupe pada kawan ku yg ku kenaL dARI bangku sekola lagi...die lah yg rapat dgn ku
die jugak yg byk kongsi suka duka bersMe aku
walaupon jauh tapi kami stILL hbgn....
die jugak yang byk bg aku dorongan,semanGat ble aku down....
PERSAmaan antarA aku & die byk snGT.....
biar aku dan die sje yg tahu...die yang aku maksudkan
NOOR IZZAH ALI@cik izzah....


tidak Ku lupa kan jugak pada yang telah menaWan hati ku nie
yang bertaktha di hatiku..jiwa ku
aku gembira,syukur kerana aku di pertemukan dengan die....
die jugak yang memberi keGembiraan pada aku....
adakala nye kami bergaduh,bertekak tapi die ttp aku cintai(alamk jiwang lak Pulak..)hahahahaha
die yang aku maksd kan
♥♥♥♥♥shaFARUDDIN aHMAD♥♥♥♥♥
my tayunk2 ku....love u so much..... 



 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..