Monday, March 2, 2015

Menuju_Melangkah_Merealisasikan

Assalamualaikum
Salam Sejahtera




Hai March....



Menuju

Setiap perkara yang kita lakukan kita mesti mempunyai tujuan,sebab,dan matlamat.
Begitu jua dengan aku untuk mencapai apa yang aku inginkan aku perlu tahu apa tujuan aku,dimana perlu aku mulakan dan apa target aku dengan itu aku akan terus




Melangkah

Dan meneruskan apa yang aku ingin,capai walaupun dalam masa yang sama pelbagai ujian/dugaan datang menguji.Sebab aku tahu setiap perkara itu tak semudah,sesenang untuk diperolehi kerna tanpa semangat  dan usaha aku tak akan dapat





Merealisasikan

Segalanya...berdiri teguhllah dengan matlamat asal bagi mencapai apa yang ingin aku realisasikan












coretanku:-

Berdirinya aku disini,bukanlah mudah bagun jatuh lumrah kehidupan kerna setiap detik perjalanan hidup itu merupakan titik perjalanan kita yang tak terhitung berapa banyaknya ,ianya bukan sejenis calculator yang mudah.
TAPI aku percaya disebalik semuanya mempunyai makna yang terisrat & tersurat .DAN DIALAH yang MAHA MENGETAHUI segalanya..

1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..